شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سخن وزیر سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۵۹:۲۶

وزیر نفت در بازدید از نمایشگاه دفاع‌مقدس این وزارت‌خانه:
ملت ایران در آن ایام هویت خود را نشان داد
ایران دریلینگ: بیژن زنگنه، وزیر نفت، پنجم مهرماه در بازدید از نمایشگاه دفاع‌مقدس این وزارتخانه گفت: ملت ایران در آن ایام هویت خود را نشان داد و به نظر من ملت ایران یک‌بار دیگر متولد شد.
وزیر نفت با بیان این که افزود: آن‌ها تمدن، فرهنگ عمیق، ارتباط خود را با اسلام نشان دادند. یادآور شد: در آن زمان، وحدت ملی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در بالاترین شکل خود بود و همه ایرانی‌ها برای دفاع از ایران تلاش کردند. زنگنه با بیان این که یک توطئه بزرگ علیه جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و ایران شکل گرفته بود، تأکید کرد: ایرانی‌ها از جان خود مایه گذاشتند و این توطئه را با فداکاری، تقوی و دست خالی خنثی کردند. وی با بیان این که در آن ایام هزینه‌هایی نیز خرج شد، تصریح کرد: این هزینه‌ها نسبت به آنچه که دیگران علیه ما خرج کردند بسیار ناچیز بود. به گفته وزیر نفت، ملت بزرگ ایران و انقلابیون ما از جان خود مایه گذاشتند و سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان این که جنگ تمام شد ولی جهاد دائمی است و هیچ‌وقت تمام نمی‌شود، گفت: جهاد؛ حداکثر تلاش فداکارانه برای رسیدن به اهداف است و ما همچنان باید روحیه جهادی را که در دفاع مقدس داشتیم حفظ کنیم .وزیر نفت تأکید کرد: آرزو دارم بار دیگر آن نگاه‌های پاک، دوست‌داشتنی و عاشقانه را که در جبهه‌های بود و هرچه به لحظه عملیات نزدیک می‌شدیم این رفتارهای خالصانه زیباتر می‌شد را دوباره ببینم. وی با بیان این که برای بخشیدن جان، هیچ‌کس نمی‌تواند ریا کند، اظهار کرد: آن زمان هیچ‌کس ریا نمی‌کرد.

زنگنه ادامه داد: برای این که رشد کنیم، کشورمان توسعه یابد و ایران، عزیز باشد؛ به همان روحیه، فداکاری، خلوص، عشق و امیدها نیاز داریم. وی با اشاره به ایام دفاع‌مقدس گفت: آن جا واقعا فضای عجیبی بود و شرایط بسیار دشواری را ما از سر گذراندیم. وزیر نفت با بیان این که آنچه برای من مهم است، خلوص آدم‌ها بود، تأکید کرد: آن آدم‌ها ادعا نداشتند و ریاکاری نمی‌کردند. به گفته زنگنه، این افراد نیامده بودند جبهه که بعدها دیگر مسائل خود را از طریق آن حل کنند؛ بلکه آنچه داشتند برای سربلندی آرمان‌هایی که به آن اعتقاد داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.


  کد خبر : 1315
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :